سند راهبردی توسعه صنعتی سنقر کلیایی

عنوان « راهبرد توسعه صنعتی » ( Industrial Development Strategy ) عبارتی است « خود بیانگر » که نیاز چندانی به ارائه تعریف و مفهوم سازی ندارد.

به بیان دیگر ، یکایک کلید واژه های این عبارت در چارچوب ادبیات برنامه ریزی راهبردی به خوبی تعریف شده اند و از اینرو به آسانی می توان دریافت که : « راهبرد توسعه صنعتی » برنامه ای است با ماهیت راهبردی که توامان بر تهیه و اجرای سند تاکید داشته و تدوین آن بر پایه یک  چشم انداز مشارکتی فرابخشی در ابعاد مختلف  صورت گرفته باشد. هدف ما معرفی سند « راهبرد توسعه صنعتی سنقر » به مثابه یک ابزار برنامه ریزی به جامعه متخصصین و نهایتا طرح چند پرسش بنیادین در خصوص بهره گیری آگاهانه از چنین ابزاری در جهت پویائی اقتصاد مردم عزیز سنقر می باشد.

امید است مسئولین اجرائی شهرستان سنقر کلیایی بتوانند این سند راهبردی را به عنوان یک برنامه استراتژیک در جهت توسعه صنعتی این منطقه به کار بگیرند تا انشالله موجب رونق تولید و افزایش اشتغال جوانان گردد.

یکی از ثمره های بسیار مهم این سند راهبردی ، افزایش جریان نقدینگی  در مسیر توسعه صنعتی است که موجب افزایش درآمد شهروندان و ساکنین روستا ها می گردد.